čtvrtek 27. září 2012

Peterson Sherlock Holmes Deerstalker



Deerstalker je další z dýmek ze série Sherlock Holmes of firmy Peterson, kterou jsem měl dlouho tzv. v "merku". Každá z dýmek této série má odkazovat na nějakou postavu ze známých detektivních příběhu a v tomto případě by snad dýmka měla připomínat pověstnou kostkovanou čepici samotného detektiva Sherlocka Holmese.
Úplně náhodou jsem dýmku objevil v eshopu Mostex Tanvald a to za velmi příjemnou cenu. Jedná se sice opět o levnější rustikované provedení, ale já mám na dýmkách rustikovaný povrch rád, takže mi to vůbec nevadilo. Dýmku jsem si po krátké emailové korespondenci s eshopem objednal a velmi záhy mi taky poštou přišla.
Předně dodávám, že je skutečně mohutná a obrovská s patřičnými rozměry kotle-cca 21x48mm. Klasicky je zdobena stříbrným kroužkem s podobiznou Sherlocka Holmese, má akrylový náústek s p-lipem a je připravena na 9mm filtr.


Dýmka působí opravdu velice mohutně a tak mě i docela překvapilo, že není tak těžká, jak by se podle její velikosti mohlo zdát. Není problém ji udržet v puse bez opory ruky, ale pochopitelně kouření z ruky je daleko pohodlnější. Je to víceméně taková domácí dýmka, na pivo do hospody ji moc netahám, vzbuzuje zbytečně velkou pozornost (-.
S tabákem jsem chvíli váhal. Rustikované dýmky tak nějak svádí k symbioze s latakiovými tabáky, ale kdybych měl ze všech svých rustikovaných dýmek kouřit latakie tak bych asi nekouřil skoro nic jiného.


Délka: 155mm
Výška hlavičky: 58mm
Šířka hlavičky: 41mm
Rozměry tabákové komory: 21x45mm
Filtr: 9mm
Kouřené tabáky:Peterson Irish Whiskey

Žádné komentáře:

Okomentovat