sobota 15. prosince 2012

Parker Super Russet Poker

Dalšího Parkera do sbírky se mi povedlo opět ulovit na Aukru, zase jsem měl štěstí a dýmka byla nová za naprosto směšnou cenu. Ono je tedy všeobecně známo, že Parker je takový "Low end" Dunhilla, ale v množství případů si Parker s Dunhillem v kvalitě moc nezadá. A v tomto případě to tedy platí, nedá mi, abych neuvedl, že dýmka vyšla zhruba na pětistovku.(-.

V názvu jsem uvedl, že se jedná o poker, ale myslím, že je to spíš přirovnání k tvaru. Klasické pokery mají spodní část hlavičky pod krčkem jakoby delší, krček vychází z hlavičky dýmky jakoby zhruba v jedné třetině až polovině délky hlavičky a tudíž uvedený typ dýmek bývá většinou naprosto vyvážený a tzv. "samostojící". Zde to až tak neplatí, krček je prakticky v tom samém místě jako u běžného billiardu a tudíž dýmka při postavení na stůl jakoby napadá na náústek. Ale nepřevažuje se a na stole spočívá stabilně.
Povrchová úprava je hnědočervený lak, pod kterým prosvítá kresba dřeva, která sice není bůhvíjaká, ale i tak působí dýmka velice krásně a elegantně. Strašně špatně se to fotilo, výsledné fotografie nejsou příliš kvalitní i přes to, že jsem se je snažil co nejlépe upravit, protože dýmka je taková celkově dost tmavá. Krček je zakončen stříbrným prstýnkem a náústek je sedlový, akrylový a s klasickou značkou Parkera, tedy velké "P" v kosočtverci. Dýmka je přizpůsobena na filtr, celkem mě to překvapilo, protože vím, že filtrových parkerů je docela málo.

Jinak je to klasická, pro mě spíše společenská dýmka s větším kotlíkem a tomu odpovídá i výběr tabáku.

Rozměry dýmky:

Délka: 135mm
Výška hlavičky: 50mm
Šiřka hlavičky: 36mm
Tabáková komora: 20x45mm
Filtr 9mm
Hmotnost dýmky 46g
Kouřené tabáky: Erinmore Flake

Žádné komentáře:

Okomentovat